Індивідуальний план роботи під час карантину
на період з 13.03.2020 по 08.05.2020
вчителя 3 класу
Стельмащук
Любов Володимирівни
№ п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1
|
13.03
|
1. Розробка
завдань для учнів на період карантину (перегляд відеофайлів).
2. Онлайн
консультація для батьків (Навчання в дистанційній формі).
3. Підбір
завдань та відеороликів відповідно до заданої теми.
|
Літературне читання.
Творчість
Т.Г.Шевченка А.Лотоцький «Малий Тарас чумакує». (с.
131-132)
Українська мова.
Змінювання прикметників за родами (впр. 356-359) .
Математика.
Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24*3
(№807-814)
|
2
|
16.03
|
1.
Упорядкування папки самоосвіти.
2. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3
класу в онлайн-режимі
|
Літературне читання.
А.Лотоцький
«Малий Тарас чумакує» (продовження). (с. 132-133)
Математика.
Множення і числа на суму.
(№815-823
Природознавство.
У чому загадковість у світі грибів? Гриби – живі
організми. (с.122-123)
|
3
|
17.03
|
1.
Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в онлайн-режимі.
2. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання на дистанційній формі.
3. Розробка
тестів з української мови.
4.
Опрацювання фахової літератури
|
Літературне читання.
О.Іваненко «Тарас
у наймах» (с.134-135)
Математика.
Множення одноцифрового числа на двоцифрове (№824-833)
Основи здоров’я.
Поведінка біля залізничної колії. (98-101)
|
4.
|
18.03
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
3. Розробка
тестів 3 класу
|
Українська мова.
Вправи на визначення роду і числа прикметників за
відповідними іменниками. Прикметники-антоніми (впр. 360-364)
Математика.
Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3*24
(№834-842)
Я у світі.
Символи держави: герб, прапор, гімн, їх
значення.(с.104-107)
|
5.
|
19.03
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Реєстрація на EDERA_OSVITORIA_LENOVO для проходження курсу «Бери і
роби».
3. Опрацювання
інструкції з користування платформою.
Як отримати
максимум від онлайн-курсу.
4.
Упорядкування папки класного керівника.
5. Корекція виховного плану на ІІ семестр.
|
Літературне читання.
Т.Шевченко «Село! І серце одпочине…», «І досі сниться:
під горою…», «Тече вода із-зі гаю…»(напям'ять)
(с.135-138)
Природознавство.
Яке значення
мають гриби у природі та житті людей? (с.124-125)
Українська мова.
Прикметники-синоніми. Розбір прикметника як частини
мови. (впр.365-368)
|
6.
|
20.03
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber).
2. Розробка
дидактичних матеріалів з математики.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4. Перевірка
учнівських тестових завдань.
|
Літературне читання.
В.Сухомлинський «Сонце заходить». (с.138-139)
Математика.
Множення різниці на число.
(№843-850)
Українська мова.
Вживання
прикметників у прямому і переносному значеннях. Складання розповідей за
малюнками і опорними словами. (впр. 369-373)
|
7.
|
23.03
|
1. Робота з
методичною літературою.
2. Розробка
матеріалів для уроків української мови на сайт «На Урок».
3.
Самоосвіта. Перегляд вебінарів EDERA_OSVITORIA_LENOVO для проходження курсу «Бери і роби».
|
Літературне читання.
Перевір свої
знання. Узагальнення та систематизація знань за розділом «Тарас Шевченко:
сторінки життя і творчості» (с.140)
Математика.
Множення і ділення в межах 1000. https://naurok.com.ua/prezentaciya-usne-mnozhennya-i-dilennya-v-mezhah-1000-103702.html
Природознавство.
Бактерії.
(с.126-127)
|
8.
|
24.03
|
1. Опрацювати
новинки методичної літератури.
2. Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального
плану.
|
Літературне читання.
Робота з дитячої
книжкою (твори сучасних дитячих письменників на вибір).
Математика.
Множення виду
320*3 (№861-870)
|
9.
|
25.03
|
1. Розробка
матеріалів для уроків української мови на сайт «Всеосвіта».
2. Проходження
6-годинного курсу «Цифрові навички для вчителя» на Національній онлайн -
платформі з цифрової грамотності.
3. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
|
Українська мова.
Спостереження за
роллю прикметників у загадках. (впр.374-377)
Математика.
Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення
в межах 1000. (№871-874)
Я у світі.
Правила життя в суспільстві. (с.124-127)
|
10.
|
26.03
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Створювання онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання.
Робота з дитячої
книжкою (твори сучасних дитячих письменників на вибір).
Українська мова.
Складання твору-міркування за впр.378
Природознавство.
Цікаве про бактеріїї
|
11.
|
27.03
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
4.
Упорядкування папки класного керівника.
|
Літературне читання.
Брати Грімм
«Шипшинка» (скорочено)(с.142-144)
Українська мова.
Закріплення знань учнів про прикметник. (впр.384-387)
Математика.
Творча робота над задачами. (№875-877)
|
12.
|
30.03
|
1.
Упорядкування папки самоосвіти.
2. Створювання онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи. |
|
13.
|
31.03
|
1.
Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в онлайн-режимі.
2.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
|
14.
|
01.04
|
1. Опрацювання
корисних посилань для дистанційного
навчання у 3 класі «Відпочивайте з користю».
2. Самоосвіта.
Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
|
15.
|
02.04
|
1.
Упорядкування папки класного керівника.
2. Корекція виховного плану на ІІ семестр.
|
|
16.
|
03.04
|
1. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння
матеріалу.
2. Опрацювання фахової літератури
|
|
17.
|
06.04
|
1. Проходження
курсу для батьків «Безпека дітей в інтернеті».
2.
Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в онлайн-режимі.
3. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
|
Літературне читання.
Брати Грімм
«Шипшинка» (скорочено)(с.142-144) (вивчити напам'ять уривок 30-35 сл)
Математика.
Ділення суми на число.
(впр. 879-886)
Природознавство.
Що таке ланцюг живлення? Рослиноїдні, м’ясоїдні,
всеїдні тварини. (с. 128-129)
|
18
|
07.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання.
К.Коллоді
«Пригоди Пінокіо» (уривок)
Математика.
Ділення двоцифрового числа
на одноцифрове виду 39:3. Розв'язування рівнянь. (впр. 887-896)
Основи
здоров'я
Безпека велосипедиста (с.105-110)
|
19
|
08.04
|
1. Розробка
дидактичних матеріалів для роботи в класі з дітьми.
2. Залучати учнів
до участі у конкурсі «Всеосвіта. Весна 2020»
3.
Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в онлайн-режимі.
4. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
|
Українська мова.
Загальне поняття про дієслово (питання, роль у
реченні). Зв'язок дієслова з іменником у реченні (впр. 388-391)
Математика.
Ділення двоцифрового числа
на одноцифрове виду 72 :3 і 50: 2. Задачі, пов’язані з одиничною нормою.
(впр. 897-907)
https://www.youtube.com/watch?v=Q1BRGup2adA
Я у світі.
Ніхто не має
права ображати людину. Про права дитини. Конституція України, Декларація прав
дитини, Конвенція ООН про права дитини. (с. 132-135)
https://www.youtube.com/watch?v=ewwyvNYj5Vk
|
20
|
09.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4. Упорядкування
папки класного керівника.
|
Літературне читання.
К.Коллоді
«Пригоди Пінокіо» (уривок) продовження
Українська мова.
Розпізнавання
дієслів у реченнях. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах (впр.
392-394)
Природознавство.
Як охороняти зникаючі рослини? Як охороняти зникаючих
тварин? Червона книга України. (с. 130-134)
|
21
|
10.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Проходження
вебінару про дистанційне навчання в початковій школі. Всеукраїнська
віртуальна педрада.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
|
Літературне читання.
А.Ліндгрен «Про Карлосона, що
живе на даху» (уривок)
Українська мова.
Дієслова-синоніми. Удосконалення висловлювань шляхом
добору дієслівних синонімів (впр. 399-403)
Математика.
Ділення двоцифрових чисел на
одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач
на знаходження суми двох добутків. (впр. 908-915)
|
22
|
13.04
|
1. Створювання
онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
2. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання.
А.Ліндгрен «Про Карлосона, що
живе на даху» (уривок) продовження
Математика.
Перевірка ділення
множенням. Розв'язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох
добутків. (впр. 916-924)
https://www.youtube.com/watch?v=0lDu1o2HYfY
Природознавство.
Для чого створюють заповідники? Ботанічні сади.
Заповідні території рідного краю. (с. 135-136)
Заповідники території України
Ботанічні сади України
https://www.youtube.com/watch?v=pIFszjJ-QR4
|
23
|
14.04
|
1. Підготувати
завдання для молодших школярів на період карантину.
2. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
3. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
|
Літературне читання.
Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів.
Математика.
Перевірка множення
діленням. Складання і розв’язування задачі за поданим виразом та скороченим
записом. Розв'язування рівнянь. (впр. 925-933)
Основи здоров'я
Відпочинок на природі. (с.111-114)
|
24
|
15.04
|
1. Опрацювати
корисні посилання для дистанційного навчання у 3 класі «Відпочивайте з
користю».
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа
Viber)
3. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
|
Українська мова.
Складання тексту-розповіді «Квітуча весна».
Математика.
Ділення виду 360: 3, Задачі , обернені до задач на
знаходження суми двох добутків. Розв'язування рівнянь. (впр. 934-942)
|
25
|
16.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Створювання онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання.
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом
«Із скарбниці казкарів світу» (с. )
Українська мова.
Дієслова-антоніми.
Казка
про синоніми та антоніми.
Природознавство.
Перевір свої знання про тварин (с.140-141)
|
26
|
17.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні
консультації для батьків 3 класу в
онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання.
За В.Скуратівським
«Благослови, мати, весну зустрічати!»
Українська мова.
Вживання дієслів
у переносному значенні. (впр. 408-412)
Математика.
Ділення виду 64:16 способом
випробування. Периметр прямокутника. (впр. 943-951)
|
27
|
21.04
|
1. Опрацювати
літературу із проблеми «Особливості використання інтерактивних технологій на
уроках математики в початковій школі».
2. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
|
Літературне читання.
Т.Коломієць
«Березень». Прислів’я (с.)
Математика.
Ділення двоцифрового числа
на двоцифрове. (впр. 952-959)
Основи
здоров'я
Щоб не
заблукати…Поведінка дитини в автономній ситуації на природі (с.115-117)
|
28
|
22.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання
на дистанційній формі.
4. Підбір і
розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
5. Опрацювання фахової літератури
|
Українська мова.
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із
лексико-логічними значеннями дієслів. (впр.413-417)
Математика.
Зміна добутку при зміні одного множника у кілька
разів. Розв’язування задач (впр. 960-968).
Я у світі.
Україна – європейська держава. Європейський Союз –
співтовариство народів Європи. (с. 142-145)
Дітям про Євросоюз
|
29.
|
23.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання
в дистанційній формі.
|
Літературне читання.
М.Стельмах «Гуси-лебіді летять» (уривок з повісті)
Українська мова.
Змінювання дієслів за часами. (впр.
418-422)
Природознавство.
Як
працює наш організм? Система органів тіла людини та їх значення для життя
людини. Нервова система. (с. 142-146)
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-sistema-organiv-tila-ludini-ta-ih-znacenna-v-zitti-ludini-125717.html
https://www.youtube.com/watch?v=5cE4d7C32Jc&feature=share&fbclid=IwAR21w3c7zkpadTFAcOP_OF7MHRZnEqVpcCy-1PcNGKgM2u_X04YpianveH8
|
30.
|
24.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Створювання онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання.
В.Ткаченко
«Квітень». Прислів’я
Українська мова.
Розпізнавання часових форм дієслова у тексті.
Використання їх у власному мовленні (впр. 423-426)
Математика.
Зміна
частки при зміні діленого у кілька разів. Розв’язування задач (впр. 969-976).
|
31.
|
27.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
3. Опрацювання фахової літератури
|
Літературне читання.
А. М'ястківський «Розмоа з одудом», Леся Українка «Уже весняне
сонце припікає»
Математика.
Зміна частки при зміні дільника у кілька разів.
Розв'язування задач.
(№977-984)
Природознавство.
Для чого потрібні скилет і м'язи? Опорно-рухова
система. (с.147-147) https://www.youtube.com/watch?v=ZZkp2WJB7n4
|
32.
|
28.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів3 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
3 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання на дистанційній формі.
|
Літературне читання.
М.Сингаївський «Вийшов травень з лісу», «Неврожай»
Математика.
Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач. (№985-991)
|
33.
|
29.04
|
1.Корекція календарно –
тематичного планування.
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна
мережа Viber)
3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням
кожної роботи..
|
Математика.
Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач двома
способами. (№992-998)
Я у світі.
Ми всі різні. Я – член європейської спільноти.
(с.146-150)
|
34.
|
30.04
|
1. Розміщення завдань для учнів 3
класу (соціальна
мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для
учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій
в умовах навчання в дистанційній форм
|
Літературне читання.
М.Познанська «Співай,
соловейку!». За Б.Комаром «Як співає соловейко?». Л.Запашна «Дивосвіт,
дивосвіт…»
Українська мова.
Дієслова, що
означають завершену і незавершену дію. (Впр.427-436)
Природознавство.
З чого складається травна система? (с.149-151)
|
35.
|
04.05
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Створювання онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання.
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом
«Прийди, весно з радістю!»
Математика.
Розв'язування рівнянь з двома діями. Обчислення
периметра прямокутника. (№ 999-1006)
Природознавство
Що корисно їсти? Правила корисного харчування
|
36.
|
05.05
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Створювання онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
|
Літературне читання.
Вступ до теми «Візьму перо і спробую». А.Костецький
«Імена», «Дивна звичка».
Математика
Частини. Позначення частин числа цифрами.(№1007-1015)
|
37.
|
06.05
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Створювання онлайн-тестів
для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Українська мова.
Закріплення вивченого про часові форми дієслова.
(впр.437-440)
Математика
Визначення часу за годинником. Розв'язування задач на
час. (№1016-1025)
Я у світі
«Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?» (Скласти
невелику розповідь)
|
38
|
07.05
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Пошук та
підбір відео-роликів до уроків
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Літературне читання.
М.Носов «Як Незнайко складав вірші».
Українська мова.
Написання частки не
з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови. (Впр.441-445)
Природознавство
Що потрібно для дихання? Дихальна система. (с.155-156)
|
39.
|
08.08
|
1. Розміщення
завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Створення,
пошук та підбір відео-роликів до уроків
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
|
Літературне читання.
І.Світличний «Слухала Лисичка Солов'я»
Українська мова
Закріплення знань про дієслово як частину мови.
(Впр.446-449)
Математика
Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом
випробування. (№1026-1035)
|
40.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар